New York

New York

torsdag 13 oktober 2011

Mellandag i Vilda Vestern

Lamnat Flagstaff och akt vidare mot Bull Head City. I morgon kommer det att bli Las Vegas. Skall offra tio dollar pa spel, om det racker till nya postitlappar  vet jag inte. Spel ar inte mitt stora intresse.
Har ar det sommarklimat, Ullis har badat i polen, hon tankte gora en Ester Williams show ( ni ungdomar kan gogla pa namnet) men hon fick inte dyka.
Blir chockad over deras portioner nar det galler mat. Vi har konsekvent borjat dela pa portionerna, det ar helt OK att gora sa. Se det som ett tips. Emma och Hanna kan dela sa Ante blir utan. Retar mig fortfarande att jag inte kan lagga in bilder. Naturen ar storslagen .
Janne

2 kommentarer:

  1. In te för att på något sätt hamna före Anders i popularitet, men du är fan min idol! Du måste fortsätta blogga! Bara så att du vet så har Anders satt en post-it på SAABen, inte okej!

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag håller med Emma beträffande bloggandet. Roligt att ni verkar ha det så bra. Jag håller tummarna för spelvinst för jag tänkte att det kunde ju vara kul och jag och Ante fick något... Verkar som om smålänningen och Ramstorparn har paxat allt annat:-)

    SvaraRadera