New York

New York

onsdag 26 oktober 2011

DJÄVLA SKIT !!!

Blev fel igår! bilderna och datorn gör som de vill 



Vill göra ett tillägg på denna bild från Apple-butiken i NY
där Ullis med intresse följer mannen i blått som tillsammans med publiken skapar musik. Alla dessa unga säljare som skötte allt från "telefoner" (?) leverans, beställning och betalning! plötsligt kom kvittot fram under ett bord? eller om så önskades hem på mejl!






Resan från New York till New Orleans blev en upplevelse i sig då det var ett underbart flygväder.










I går, tisdag hade jag tur som fick trevligt lunch sällskap, Cissi har tagit ledigt ett par dag och följt med Anders som jobbar i Norrköping några dagar. Vi passade på att luncha med Andreas. Även de var nöjda med sin resa till New York.
Idag har mina Damer: Ulla och Cissi hittat på att vi skall ses på stan. Blir väl lunch ute även idag. Jag som husfru är rädd för att jag skaffar mig dåliga vanor.
Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar