New York

New York

måndag 24 oktober 2011

ETTUSENTVÅHUNDRAELVA !!!!

 Måndag morgon ?
Siffran  i rubriken är antalet "råbilder" som vi "släpat" hem med 3 kamror. Tur att jag glömde min undervattenskamera i en taxi i NY.
Ulla har börjat försörja familjen inför nästa resa, kan inte få bort räkneverket så det måste gälla.
Vill bara lägga in de bilder som var ORSAKEN till att resan blev av.
Bengt ville se och åka ROUTE 66, att han gick så långt som att kyssa asfalten kom som en överraskning!!

 Mitt skäl var en ungdomlig förtjusning i FATS DOMINO, han lever fortfarande över 80 bast gammal i New Oreleans, jag fick nöja mig med en staty på ett hak. Undvek kyss pga förkylning och bihåleinflamation, (ville inte smitta min idol),((lite bögfobi också)).

Har fortfarande alla intryck kvar och de kommer att ligga kvar ett bra tag. Återkommer senare med lite seriösare bilder, ska lägga in bilder som glädjer "hönsen" Bengt och jag hade med oss. Christina skall få se bilder från Hotel&Motel El Rancho Gallup New Mexico, Ulla bilder på mig.

Lite SEX funderingar?
I alla amerikanska filmer sitter kvinnan på mannen. (Avser inte porrfilm)
Orsaken till det är att de flesta män är så feta så den ställningen måste vara normgivande enligt USA:s RFSU. Den hederliga missonärställningen är ogenomförbar, dels har männen inte sett organet i fråga på tider, eller annars skulle kvinnodödligheten få enorma proportioner om mannen skulle sjunka ihop vid ett visst givet tillfälle.

Kunde inte låta bli att lägga in denna bild.
Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar