New York

New York

onsdag 31 augusti 2011

Jag är en nörd!

Måste erkänna att jag fick ett återfall idag. Trots att jag är uppväxt med kvällstidningar blev jag arg (minns inte varför) av något för 627 dagar sedan och har därefter undvikit att köpa Expressen eller Aftonbladet. Att jag vet om 627 dagar beror på anteckningar  i almanackan ! Nördigt och skamset! Men återfallet idag beror på att Aftonbladet hade en resebilaga om USA. har skummat den och den handlar om  New York- New Orleans-Las Vegas-Grand Canyon-San Francisco som är aktuellt för vår del, är helt fixerad på resan. Enligt hörsägen från hustrun vill resebyrån ha kopior på passen och bilen är ännu inte beställd , vad kan man begära av en som jobbar 50%.
Janne

2 kommentarer:

  1. Som lojal gråsosse talar man om för partiet vad man skall gör, därför skrev Aftonbladet om vår resa. Vi läser även Svd, i dag en härlig artikel om Diamond District i NY, en salluhall för diamater i närheten av vårt hotell. Kopiorna är nog inga problem. Bil tror jag ordnar sig har hittat en till: alamo.se verkar inte bättre än andra. vi hörs på telefon enligt min kära FRU

    SvaraRadera
  2. Kopia på passen levererade, uppgifterna inskrivna i biljetterna, ESTA ansökan gjord och betald,koll på ansökningsnummer. "Det börjar likna allvar, banne mig"

    SvaraRadera