New York

New York

söndag 28 augusti 2011

Det är mycket nu...

Strävsamt att vara fotbollstokig pensionär. IFK -Djurgården i Torsdags 2-1. Fredag: Hagahöjden -Eneby (en halvlek) 1-2 Lördag: Assyriska -Torstorp 2-4 Söndag: TV-matcher Tottenham -Man C 1-5  Man U - Arsenal 8-2 !!!! Totalt 13-3 mellan Manchester-London. Snacka om fotbollstokig. Manchesterdebyt spelas när vi är i USA, får väl  leta upp en sportbar.
På väg till Södertälje i lördags stannade vi vid Stendörren och badade: Så har ser jag ut under vatten. Obs! inte under isen.
I fredags köpte jag filmen "Vredens Druvor" med Henry Fonda från 1940. Den fick 2 Oskars, tyvärr är inte fredagskväll min stund efter fotboll och en whiskey så jag somnade, jag kan ju se den i lugn och ro på dagtid när Ulla är på jobbet!
Suger på allt som jag hittar inför resan.Hustrun lovade fixa bilen under nästa vecka.

1 kommentar:

  1. Grattis till segern mot Djurgården. Jag är nöjd med 1 pinne för Gefle mot Häcken Nu säljer Gefle ännu en spelare. denna gång trollgubben Frempong, tror jag att han heter, till Peking. Jag får nöja mig med att se Sirius i kväll.

    Tur att vi har folk i kretsen som jobbar. Med bl.a bilhyra och liknande. Det måste nog vara en med tak, eftersom vädret tydligen kan var hårt.

    SvaraRadera