New York

New York

lördag 20 augusti 2011

Gråväderslördag.

Trist och ensamt just nu, övergiven av hustru som åkt till Göteborg. (en helt onödig stad som tror de är roliga fast de lider av stockholmskomplex). Läst lokaltidningarna om IFK:s 0-5 i Kalmar. Vad jag såg på TV och sett de senaste matcherna så behöver de en målvakt som törs gå ut till målområdslinjen  3 nickmål från 5 meter de 2 senaste matcherna. F.ö sågar de Astrit, men jag tycker han är den enda fotbollspelaren synd att han skall spela i ett så dåligt lag. Skit samma med IFK hoppas det går vägen för Torstorp mot Vändelsö idag. Hoppas Antes baklår håller när Johan kommer och tar med deras brorsöner. Får se om Lian och Joel ligga över för i så fall kanske det blir mackedonken på stan efter matchen.
Har fått ett infall att läsa om "Vredens druvor" minns inte att den var så "röd" eller det är kanske är jag som bleknat i färgen.... i alla fall så tänkte jag göra sällskap med familjen Joar från Oklahoma City till Falstaff där jag tror våra vägar kommer att skiljas. Just nu har kommit till Bethany och begravt farfar Joar. Tom och Al har bilbekymmer som de verkar kunna fixa, om vi får det så överlåter jag den delen till Bengt för jag hittar inte knappen till motorhuven.

       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar