New York

New York

fredag 23 september 2011

Vilken morgon!

Tänk att få  börja dagen med tandläkarbesök!
Rusa upp för snabbfrukost och göra ren munnen inför snabbcykling till Mr Sjölin.
Det sista jag gör innan jag lämnar hemmet är att i dörren
skrika till hustrun: " Kan du kolla på lappen om det var ½8 jag skall vara där?
Ja, fredagen den 30 sep!!!!!! Blev svaret.
En helt annan morgonstart än väntat! ( Det du Emma (svärdotter)).
Lycka är att ha en bra tandläkare som man kan lita på.

Tandläkare måste vara ett riktigt skitjobb, inga arbetskamrater att snacka med,
kunder som håller käft, sitta inne alla dagar och kolla trasiga gap.


Nu kan jag återgå till vanlig fredagsmorgon.
JAS

2 kommentarer:

  1. Att vara Jannes tandläkare är nog ändå rätt schysst, man vill ju att han ska hålla käft i en timme eller två...

    SvaraRadera
  2. För många år sedan tiggde jag till mig rabatt hos folktandvården i Finspång för att arbetsmiljön var bra i en STOR käft.
    JAS

    SvaraRadera