New York

New York

torsdag 29 september 2011

Hel och ren

Städat hela huset idag, hela Rutregistret...jobbat enligt mor Karins devis att allt kan hända:" bäst att ha rena kalsonger man kan hamna på lasarett."  hon levde hela sitt liv på att ta ut alla sorger i förskott.
 Det jag ville ha sagt egentligen är att nu är det jättefint här hemma och Ulla är på simning, så skulle mina barn komma hem när vi är borta så är det min hustru som vänt till.
Kommer att ägna mig småplock i morgon, ev laga en punka.
På lördag blir det Älvsjö mest hela dagen.
Klockan 5 på söndag morgon drar vi iväg. Hustrun MOA och jag.
Har försökt packat lite och tänkt på vad jag skall ha
med. Har skitsvårt för att vika kläder, skulle varit schas
hos STERNS herrkläder i stället för fiskaffär, vem fan
har nytta av att filéa sill?
JAS

1 kommentar:

  1. Pass, international driving permit, esta-ansökan,
    biljetter, Travel Insurance Certificate, dollar och en tanborste, räcker inte det förutom resesälskap med internationell rutin. 42tim. till start hemmifrån.

    SvaraRadera