New York

New York

onsdag 28 september 2011

Lurad

Skulle bli en fin höstbild men blev en gubbe lika vresig som trädet bakom.
Enligt SMHI skulle det vara solsken på em., det lurade ut mig i skogen för att ta några höstbilder, därtill var risken för regn 0%. Lika fan kom det en skur.....
Hur var det Astrid Lindgren sa i Pomperipossa debatten?: det kan aldrig bli mer än 100%, nu var hon lite äldre än mig, men även jag trodde jag lärt mig i skolan att 0 =NOLL= lika med inget!  Men även det är väl DATANS del!

Är inte långt kvar nu.......

Måste passa på att gratta Cissi som fixa
Lidingöloppet och blev klar med klassikern. (Anders klar med klassikern efter Vansbro)

Blir att åka till Älvsjö på lördag. Hoppas det blir klart så Torstorp slipper kvala.

Åt lunch med Ante i går, fisksoppa på Fiskmagasinet , vi har taktiken klar.

JAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar